Zaštitna sredstva za ugostiteljske objekte

Kako bi pomogla ugostiteljskim objektima i omogućila njihovim gostima da se osećaju bezbednije, Apatinska pivara je snabdela više od 1.500 kafića i restorana sa zaštitim sredstvima širom Srbije. Podeljeno je 50.000 rukavica, 20.000 maski i 2.000 litara dezinfekcionog sredstva. Sada svi ljubitelji piva mogu da uživaju u ukusu svežeg piva i da se osećaju potpuno bezbedno dok borave u kafićima i restoranima. 

 

Kada su početkom maja sa radom počeli ugostiteljski objekti, na snazi su i dalje ostale preporučene mere zaštite, što podrazumeva da zaposleni u tim objektima moraju da nose zaštitne maske i rukavice, kao i da pojačaju dezinfekciju celog prostora. Takođe, na snazi je i dalje ostala mera, koja propisuje razmak između stolova. Ove mere su uspostavljene u cilju zaštite kako zasposlenih, tako i gostiju.

- Ovo je zadatak za ugostitelje, jer se funkcionisanje odvija u značajno izmenjenim okolnostima. Upravo iz tog razloga smo odlučili da im pomognemo i damo dodatnu podršku. Donirajući zaštitnu opremu želeli smo da podržimo ugostiteljske objekte, konobare i goste. Verujemo da će to dodatno doprineti zajedničkim naporima da se svi osećaju bezbednije - kažu u Apatinskoj pivari.

Ugostitelji su veoma zahvalni Apatinskoj pivari na donaciji zaštitne opreme, jer se ova kompanija jedina setila da realizuje ovakav korak.

- Trudimo se da se svaki gost oseća bezbedno, radi se dezinfencija svega, kompletno, stolova, tanjira, slanika...Obavezne su maske za naše zaposlene tokom posluživanja, iz tog razloga donacija Jelen piva nam je mogo značila. Pored svih mera koje smo preduzeli, uradili smo i beskontaktni jelovnik, gosti ne moraju da koriste papirnati jelovnik, kako bi se izbeglo što više kontakta - kaže Saša Pejić, direktor ugostiteljskog preduzeća.

Kako bi obezbedili ljubiteljima piva uživanje u Jelen pivu, sve zalihe koje su postojale u ugostiteljskim objektima, zamenjene su, novim, svežim pivom.

Apatinska pivara je poslovanje u potpunosti prilagodila novonastaloj situaciji, poštujući sve propisane preventivne mere stavljajući bezbednost i zdravlje svojih zaposlenih, kao i bezbednost kupaca i potrošača, na prvo mesto.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti