Vladimir Novaković izabran za novog predsednika UO NALED-a

Generalni direktor Apatinske pivare Vladimir Novaković izabran je za novog predsednika Upravnog odbora NALED-a, odlukom članova rukovodećeg tela organizacije.

Beograd, 12. jul 2018. – Generalni direktor Apatinske pivare Vladimir Novaković izabran je za novog predsednika Upravnog odbora NALED-a, odlukom članova rukovodećeg tela organizacije. Na toj funkciji nasledio je Aleksandra Ruževića, generalnog direktora kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, koji karijeru nastavlja kao prvi čovek Coca-Cola HBC Rusija u Moskvi.

Vladimir Novaković je generalni direktor Apatinske pivare/Molson Coors Brewing Company od oktobra 2016. Doskorašnji je predsednik Unije pivara Srbije, a u NALED-u je bio član Upravnog odbora. Osim u Apatinskoj pivari, Novaković je profesionalnu karijeru gradio u kompanijama Fresh&Co, Henkel i Carnex, na pozicijama direktora prodaje i generalnog direktora.

- NALED je kroz proces strateškog planiranja za period 2018-2021. definisao šest ključnih ciljeva čiju će realizaciju nadzirati Upravni odbor. Prioriteti su smanjenje sive ekonomije i modernizacija poreskog sistema, unapređenje e-uprave i e-poslovanja, reforma katastra i postupaka planiranja i izgradnje, jačanje uslova za razvoj poljoprivrede i prehrambene industrije, razvoj sektora zdravstva, kao i jačanje međunarodne konkurentnosti i regionalne saradnje. Sa više od 300 članova, NALED je najveća privatno-javna asocijacija u Srbiji i želimo da i dalje budemo lideri u promociji dijaloga – izjavio je Novaković.

Prema njegovim rečima, NALED je kao član radnih grupa za izradu privrednih propisa doprineo da samo u poslednjih godinu dana budu usvojena značajna unapređenja poslovnog ambijenta. Donet je Zakon o pojednostavljenom angažovanju sezonskih radnika čime je dat veliki podsticaj suzbijanju rada na crno, kao i zakoni o e-poslovanju i e-upravi kao temelji razvoja elektronskih servisa. U julu su startovali eŠalter (moderni jednošalterski sistem upisa prava nad nekretninama u katastar), elektronsko prijavljivanje poreza na imovinu i prenos apsolutnih prava, kao i automatizovana procedura ostvarivanja prava na porodiljsku naknadu. Od oktobra startuje poresko oslobođenje početnika u poslovanju dok je iz upotrebe izbačen pečat.

Novaković je zahvalio dosadašnjem predsedniku UO Aleksandru Ruževiću i svim članovima NALED-a, kao i međunarodnim partnerima među kojima su USAID, GIZ, Fond za otvoreno društvo, Svetska banka, EBRD, ambasade Velike Britanije, Holandije i Norveške i drugi, na podršci i doprinosu koji daju reformama za bolji poslovni ambijent u Srbiji.

***

Ružević: NALED vidim kao uspešan model javno-privatnog dijaloga u regionu i Evropi

- NALED u budućnosti vidim kao nezaobilaznog partnera države, privrede i građana na putu reformi, ali mnogo više kao uspešan i prepoznat model javno-privatnog dijaloga u regionu i Evropi. Izuzetno sam ponosan na rezultate koje smo zajedno ostvarili i zahvaljujem svim članovima na podršci koju daju NALED-u, a sve kompanije koje žele da budu deo promena i izgradnje povoljnog poslovnog okruženja u Srbiji, pozivam da postanu deo ove fantastične organizacije – izjavio je odlazeći predsednik UO Aleksandar Ružević.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti