TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MLADE VOZAČE

Apatinska pivara obezbedila je dva dana celodnevnih treninga bezbedne vožnje za novu generaciju maturanata iz Sombora i Apatina u Nacionalnoj vozačkoj akademiji (NAVAK), a ove godine treninzima su se priključila i deca odabranih predstavnika medija. Kao i do sada, ova tradicionalna akcija koju organizujemo sa Upravom saobraćajne policije ima za cilj edukaciju mladih vozača i podizanje svesti o važnosti bezbedne i sigurne vožnje. Statistika koju je izneo MUP u duhu ovogodišnje Svetske nedelje bezbednosti na putevima, pokazuje da nijedan mladi vozač koji je u protekle tri godine prošao trening bezbedne vožnje u našoj organizaciji u centru NAVAK, nije izazvao saobraćajnu nezgodu sa smrtnim ishodom. Istovremeno, polaznici ovih obuka su tokom prošle godine, kada se pratio nadzor na putevima, u proseku izazivali 40% manje nezgoda u saobraćaju od svojih vršnjaka.

 

 

Ovi podaci pokazuju da već godinama radimo dobru stvar i podstrek su da i u narednom periodu nastavimo sa preventivnim delovanjem i omogućimo mladim vozačima da kroz trening steknu nova znanja i veštine kada je reč o bezbednom upravljanju vozilom.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti