TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

  

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti