Apatinska pivara već sedam godina uz “Čep za hendikep”!

U akciji prikupljanja čepova koje Apatinska pivara već tradicionalno realizuje još od 2015. godine, prikupljena je jedna tona i 250 kilograma čepova. Oni su namenjeni Udruženju “Čep za hendikep” za nabavku ortopedskih pomagala osobama sa invaliditetom širom Srbije. 

 

Kontinuitet u angažovanju tokom ove akcije prepoznalo je i samo Udruženje gde ističu da je važno da smo i u periodu kronavirusa uspeli da prikupimo značajne količine ovog reciklabilnog materijala. “I mi kao Udruženje nismo stali sa radom iako su okolnosti bile drugačije. Hvala Apatinskoj pivari što se među prvima priključila ovoj inicijativi i već 7 godina predano pruža podršku osobama sa invaliditetom”, rekao je Zoran Martinov, osnivač Udruženja „Čep za hendikep“.

“Kao društveno odgovorna kompanija, motivišemo kako naše zaposlene, tako i partnere i saradnike da učestvuju u ovoj, sada već izuzetno prepoznatljivoj inicijativi. Odmah nastavljamo dalje i ubrzo očekujte nove količine čepova. Ovom akcijom postižemo trostruki efekat: pomažemo onima kojima je pomoć zaista potrebna, čuvamo našu planetu i podstičemo druge odgovorne subjekte da daju svoj doprinos”, rekla je Vesna Milovančević, menadžer trejd marketinga Apatinske pivare prilikom uručenja donacije.

Ispred Udruženja, Apatinsku pivaru su posetili i preuzeli čepove Zoran Martinov, predsednik Udruženja zajedno sa Ninom Naumović, novim pojačanjem u Udruženju. „Kada bi svako domaćinstvo u Srbiji sačuvalo samo po jedan čep svakoga dana, prikupilo bi se oko 1,5 tona čepova dnevno. Ta količina bi bila dovoljna da se svakodnevno nabavi najmanje jedno ortopedsko pomagalo“, rekla je Nina Naumović.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti