PRVI BAZAR RECIKLAŽE

Kroz projekat „Reciklirajte i vi“ kontinuirano podsećamo na važnost recikliranja i pravilnog odlaganja ambalažnog otpada, a ove godine Apatinska pivara organizovala je prvi Bazar reciklaže. U saradnji sa profesorom Markom Lađušićem i Fakultetom primenjenih umetnosti ali i Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti strukovnih studija, koja je ove godine po prvi put učestvovala, na nesvakidašnji način pokazali smo da je moguće kreirati upotrebne i umetničke predmete od PET boca i limenki. Nakit raznog oblika, šah izrađen od lima, pisaljka za kaligrafiju, svećnjaci i saksije, kao i originalna umetnička dela samo su neki od predmeta koje su studenti ovih obrazovnih ustanova osmislili i kreirali.  

Svi radovi bili su izloženi u galeriji „X vitamin“ u Beogradu, a svoja dela na jednodnevnom Bazaru reciklaže izložile su i mlada kreatorka Milica Marinković koja je za ovu priliku dizajnirala specijalnu haljinu od limenki, kao i Ivanka Stamenović, osnivač Ekobag-a, ekološkog preduzeća koje se bavi proizvodnjom jedinstvenih predmeta od reciklirane PVC folije za bilborde. Ceo bazar bio je prodajnog karaktera, a deo originalnih predmeta nalazi se i u našoj kompaniji.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti