KAD PIJEM NE VOZIM 2020

U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara donirala je Upravi saobraćajne policije 50 000 usnika za alkometre doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju. U saradnji sa Upravom saobraćajne policije ova kompanija skoro deceniju i po kroz kampanju „Kad pijem ne vozim“ apeluje na odgovornu konzumaciju alkohola, kao i bezbednu i sigurnu vožnju.

 

Kad pijem ne vozim 2020

 

„Ove godine, uprkos odlaganju brojnih letnjih festivala, primetan je pojačan intenzitet saobraćaja na putevima širom Srbije, naročito prema turističkim centrima. Zahvaljujući efikasnim kontrolama alkoholisanosti vozača koje sprovodi saobraćajna policija tokom čitave godine, ali i preventivnim kampanjama, od koji je „Kad pijem ne vozim“ svakako kampanja sa najdužom tradicijom, već četiri godine zaredom postoji konstantno smanjenje broja najtežih saobraćajnih nezgoda koje izazivaju vozači pod dejstvom alkohola. Broj poginulih lica u saobraćajnim nezgodama koje su izazvali vozači pod dejstvom alkohola u toku 2019. godine bio je za 20% manji u odnosu na 2016. godinu, a trend smanjenja je nastavljen i ove godine. izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

 

Proteklih godina u okviru kampanje Apatinska pivara donirala je 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije u nameri da udruženim snagama edukuje javnost o značaju sigurne i bezbedne vožnje. Nastavljajući kampanju, i ove godine apeluje na sve vozače, da, ako su konzumirali alkohol, ne sedaju za volan, već da pozovu prijatelja, taksi, prošetaju ili sačekaju autobus.

 

„Kampanju „Kad pijem ne vozim“ realizujemo i ove godine čak i kada nema velikih okupljanja i festivala jer smo svesni koliko kontinuiran pristup edukaciji javnosti o važnosti odgovorne konzumacije može umanjiti stepen rizičnog ponašanja i vožnje pod dejstvom alkohola. Odgovornost za volanom ne sme da ima izgovor, zato je i naša dugogodišnja posvećenost ovoj kampanji usmerena na to da sarađujući sa saobraćajnom policijom damo svoj doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju“, izjavio je Danilo Pušonja, direktor Apatinske pivare i dodao da je to i globalni cilj kompanije Molson Coors Beverage Company da do 2025. godine kroz partnerstva sa globalnim proizvođačima alkoholnih pića smanje neodgovornu i neprimerenu konzumaciju alkohola za 10%.

 

Apatinska pivara će u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ tradicionalno obeležiti Svetski dan odgovorne konzumacije piva - 16. septembar podsećajući svoje zaposlene, kupce i potrošače na pravila odgovorne konzumacije i odgovorno ponašanja u saobraćaju.

Tagovi


PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

 

Apatinska pivara podržala održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju

 

 

Beograd, 29. maj 2017. – Apatinska pivara podržala je održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju u organizaciji Nacionalnog sportskog saveza slepih i slabovidih. Na takmičenju koje se održava od 29. maja do 4. juna u Banji Junaković kod Apatina, nadmetaće oko 150 učesnika iz 11 evropskih zemalja.

 

Nacionalni sportski savez slepih i slabovidih osnovan je na incijativu nekoliko klubova i društava sporta i šaha slepih i slabovidih i Saveza Slepih Srbije. Reprezentacije ovog saveza učestvuju na internacionalnim prvenstvima u šahu, atletici, plivanju, kuglanju i drugim sportovima i osvajači su brojnih medalja.

 

Podrška Nacionalnom sportskom savezu slepih i slabovidih je samo jedna u nizu aktivnosti koje Apatinska pivara i brend Jelen sprovodi u cilju osnaživanja sportista sa invaliditetom.

 

Tokom meseca juna, u okviru saradnje sa Paraolimpijskim komitetom Srbije, a kroz projekat „Šampioni svaki dan“, javnosti će biti predstavljena platforma koja ima za cilj da motiviše i ohrabruje osobe sa invaliditetom kako bi se u što većem broju uključili u sport.

 

U tom cilju biće organizovani inspiracijskih događaji u gradovima širom Srbije kako bi se dodatno aktivirali i predstavnici lokalnih zajednica.

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

 

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

 

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

Pogledajte sve vesti