Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, član novog UO NALED-a

 

Novi Upravni odbor NALED-a u naredne četiri godine predvodiće Igor Vukašinović (Apatinska pivara), Stanka Pejanović (Hisense), Svetislav Atanasov (Coca-Cola), Goran Kovačević (Gomex) i Vladislav Cvetković (PwC) ispred članova iz redova privrede, odlučili su članovi NALED-a na 15. godišnjoj i 8. izbornoj skupštini organizacije, čija je svečana sednica održana 24. juna 2021. godine. 

Osim novog saziva Upravnog odbora iz redova privrede, izabrani su predstavnici lokalnih samouprava za UO, kao i članovi novog Nadzornog odbora.

Reformski prioriteti novog rukovodstva i prioriteti NALED-a do 2025. po odluci članova biće zaštita životne sredine (prosečna ocena 4,6), razvoj eUprave, suzbijanje sive ekonomije i razvoj zdravstvenog sistema (ocena 4,4). Slede podrška jačanju preduzetnika, malih i srednjih preduzeća, unapređenju poreskog sistema, kao i modernizaciji opštinskih usluga i unapređenju imovinsko-pravnih pitanja i uslova za gradnju.

Čestitke novoizabranom članstvu i mnogo uspeha u realizaciji postavljenih prioriteta do 2025. godine.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti