DANILO PUŠONJA NOVI DIREKTOR APATINSKE PIVARE

Beograd, mart 2020. - Danilo Pušonja imenovan je za novog direktora Apatinske pivare koja posluje u sastavu Molson Coors Beverage Company, kompanije koja se nalazi među najvećim pivarskim grupacijama na svetu. Pored vođenja poslovanja pivare, on će ujedno obavljati dužnost direktora prodaje i izvrsnosti ka kupcima i biti zadužen za sprovođenje celokupne komercijalne agende kompanije. Ova promena je u skladu sa novom organizacijom Molson Coors Europe pri kojoj region Centralne i Istočne Evrope dobija priliku da organizuje poslovanje u 6 jedinica na 9 tržišta prateći sve njihove lokalne specifičnosti.

Pušonja na ovoj funkciji nasleđuje Vladimira Novakovića koji nakon tri uspešne godine na čelu Apatinske pivare svoju menadžersku karijeru nastavlja u okviru Molson Coors grupacije na poziciji generalnog menadžera na izazovnom tržištu Indije.

Pušonja je član tima Apatinske pivare od 2014. godine gde je radio na pozicijama Menadžera za put ka tržištu i distribuciji, a od 2016. godine na poziciji Direktora prodaje. Poseduje bogato iskustvo u komercijalnom sektoru i prodaji, a svoje liderske sposobnosti je pokazao kako u okviru kompanije, tako i tokom karijere u različitim FMCG kompanijama u zemlji i inostranstvu. 

Na novoj poziciji biće zadužen za oblikovanje strategije kompanije u skladu sa prioritetima grupacije, izgradnju strateških partnerstava kao i dalje angažovanje ka ambiciji da pivara bude prvi izbor za zaposlene, kupce i potrošače.

“Zadovoljstvo mi je što mogu da objavim da će Danilo Pušonja biti generalni menadžer u Srbiji s obzirom na njegovo iskustvo u ovoj veoma izazovnoj industriji. Uveren sam u njegove sposobnosti kao lidera i kolege, kao i da će njegova britkost u donošenju odluka biti od velike pomoći da ostvarimo našu ambiciju i budemo prvi izbor za naše kupce i potrošače“ – izjavio je Sergej Jeskov, generalni direktor kompanije Molson Coors za Centralnu i Istočnu Evropu.

„Nakon poslednjih 6 godina provedenih u sektoru prodaje Apatinske pivare, spremno prihvatam ovaj izazov. Potpuno sam posvećen našim ambicijama i ciljevima i mogu biti samo srećan i ponosan što imam jak tim na svojoj strani. Radićemo na tome da zadržimo odličan rezultat mojih prethodnika i nastavićemo sa proizvodnjom izvrsnih piva i kreiranjem posebnih pivskih trenutaka za sve ljubitelje piva u Srbiji“, izjavio je Danilo Pušonja, generalni menadžer Apatinske pivare.

Apatinska pivara je najstarija aktivna pivara u Srbiji i jedan od lidera u proizvodnji piva na regionalnom tržištu. Od 2012. godine postala članica jedne od najvećih globalnih pivarskih kompanija, Molson Coors Beverage Company, koja pored tržišta Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i dalekog istoka posluje i na tržištima Srbije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Rumunije i Slovačke.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti