APATINSKA PIVARA OBELEŽILA DAN RECIKLAŽE PREDSTAVLJANJEM NOVIH EDUKATIVNO-ZABAVNIH PRESA ZA RECIKLIRANJE

U okviru edukativnog projekta „Reciklirajte i vi“ Apatinska pivara je, u saradnji sa Solagro timom i Sekopakom obeležila Međunarodni Dan reciklaže, kako bi još jednom skrenula pažnju javnosti na važnost pravilnog odlaganja reciklažnog otpada. Kako bi na zanimljiv način podstakla i motivisala svoje potrošače da recikliraju, Pivara je predstavila fudbalski sto za reciklažu, prilagođenu verzija popularne igre koja umesto žetona ili novčića za aktiviranje igre koristi prazne limenke.

 

Sve što je potrebno jeste da se na bar kod čitaču skenira kod prazne limenke koja se potom ubaci u otvor i na taj način oslobode loptice za igru.

Veliku pažnju je izazvao XO Magic Box, modernizovana verzija popularne igrice „iks-oks“. XO Magic Box koristi prazne limenke za "obeležavanje" X i O polja. Nakon ubacivanja prazne limenke, LED diode osvetljavaju polje sa X ili O i na taj način igrači recikliraju, zabavljajući se uz ovu poznatu misaonu igru.

Svi prisutni su imali priliku da isprobaju na koji način funkcionišu i interaktivne pametne prese koje su za sada postavljene na nekoliko lokacija u Beogradu. Ovaj inovativni sistem za reciklažu povezan sa mobilnom aplikacijom omogućava komunikaciju sa korisnicima i prikupljanje poena radi osvajanja nagrada.

„Dan reciklaže je još jedna prilika da podsetimo javnost koliko je udeo reciklaže u očuvanju životne sredine. Pivara je i jedan od osnivača Sekopaka, prvog operatera sistema upravljanja ambalažnim otpadom, i od 2010. godine do danas, obezbedili smo preko 220.000 tona svih vrsta ambalažnog otpada koji je poslat na recikliranje. Cilj nam je da kroz upravljanje otpadom, do 2025. godine postanemo kompanija koja otpad neće odvoziti na deponije, već će ga slati na reciklažu“, izjavila je Slobodanka Cucić, mendžerka korporativnih poslova Apatinske pivare.

 

Slobodanka Cucić, Apatinska pivara 

 

Violeta Belanović Kokir, Sekopak 

 

Nemanja Janić, Solagro

 

Nakon predstavljanja u Beogradu, igrice će biti sastavni deo kampanje „Reciklirajte i vi“ koja će ovog leta obići najveće festivale širom Srbije i na taj način podstaći mlade da razmišljaju o pravilnom odlaganju otpada i reciklaži.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti