Da li znate gde završe čepovi od flaša kada se nagradne igre završe?

Šta se desi sa milionima koverti i čepova nakon javnog izvlačenja nagrada kada se ugase reflektori u televizijskom studiju? Da li se čepovi bacaju u smeće?

Potrošači obožavaju nagradne igre. Leti uživaju u ispijanju piva, sakupljaju čepove, vredno šalju koverte, a oni koji su srećne ruke dobiju nagrade. Da li ste razmišljali o tome gde završe plastični ili metalni čepovi nakon izvlačenja nagradnih igara? Šta se desi sa milionima koverti i čepova nakon javnog izvlačenja nagrada kada se ugase reflektori u televizijskom studiju? Da li se čepovi bacaju u smešte?

„Ne bacamo ništa što može da ide na reciklažu. To je pravilo Apatinske pivare uz koje želimo da do kraja 2025. godine postignemo cilj da naša kompanija ne odvozi otpad na deponije, već na reciklažu. Sve čepove iz nagradnih igara koju organizujemo već godinama predajemo Udruženju „Čep za hendikep“ sa kojim imamo dugogodišnju saradnju. Na ovaj način građani učestvuju u nagradnoj igri, ali čine jedno malo dobro delo“, kaže Slobodanka Cucić, menadžerka pravnih i korporativnih poslova u Apatinskoj pivari.

I nakon ovogodišnje nagradne igre Jelen piva, ova pivara donirala je Udruženju “Čep za hendikep” oko 1.050.000 metalnih čepova ukupne težine 2,1 tonu. Od prikupljenog novca Udruženje kupuje ortopedska pomagala za osobe sa invaliditetom, a od 2015. do danas na taj način, prikupljeno je više tona krunskih i plastičnih čepova.

Pivara već godinama svojom kampanjom „Reciklirajte i Vi“ menja svest kako javnosti, tako i zaposlenih o važnosti reciklaže. Osim što svakodnevno razvrstavaju otpad pre odlaganja, zaposleni u pivari aktivno učestvuju i u kampanji „Čep za hendikep“, prikupljajući čepove na različitim muzičkim festivalima, kafićima i prodajnim mestima.

„Zahvaljujući ovakvim akcijama uspeli smo da podignemo svest javnosti o našoj akciji tako da danas čepove prikuplja više od dva miliona građana i preko 620 kompanija u cilju nabavke preko potrebnih ortopedskih pomagala“, rekao je Zoran Martinov predsednik Udruženja „Čep za hendikep“ čiji je svaki radni dan posvećen neumornom sakupljanju čepova širom Srbije i odnošenju reciklerima.

„Kada bi svako domaćinstvo sačuvalo samo po jedan čep svakoga dana, prikupilo bi se oko 1,5 tona čepova dnevno. Ta količina bi bila dovoljna da se svakodnevno nabavi najmanje jedno ortopedsko pomagalo“, kaže Martinov.

Putem kampanje „Reciklirajte i vi“, Apatinska pivara već punu deceniju edukuje javnost o značaju reciklaže kroz interesantne i edukativne aktivnosti. Pivara će i ovog leta obilazeći letnje muzičke festivale širom Srbije podsticati pre svega mlade ljude da vode računa o pravilnom odlaganju ambalažnog otpada i na taj način zaštite životnu sredinu.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti