Da li znate gde završe čepovi od flaša kada se nagradne igre završe?

Šta se desi sa milionima koverti i čepova nakon javnog izvlačenja nagrada kada se ugase reflektori u televizijskom studiju? Da li se čepovi bacaju u smeće?

Potrošači obožavaju nagradne igre. Leti uživaju u ispijanju piva, sakupljaju čepove, vredno šalju koverte, a oni koji su srećne ruke dobiju nagrade. Da li ste razmišljali o tome gde završe plastični ili metalni čepovi nakon izvlačenja nagradnih igara? Šta se desi sa milionima koverti i čepova nakon javnog izvlačenja nagrada kada se ugase reflektori u televizijskom studiju? Da li se čepovi bacaju u smešte?

„Ne bacamo ništa što može da ide na reciklažu. To je pravilo Apatinske pivare uz koje želimo da do kraja 2025. godine postignemo cilj da naša kompanija ne odvozi otpad na deponije, već na reciklažu. Sve čepove iz nagradnih igara koju organizujemo već godinama predajemo Udruženju „Čep za hendikep“ sa kojim imamo dugogodišnju saradnju. Na ovaj način građani učestvuju u nagradnoj igri, ali čine jedno malo dobro delo“, kaže Slobodanka Cucić, menadžerka pravnih i korporativnih poslova u Apatinskoj pivari.

I nakon ovogodišnje nagradne igre Jelen piva, ova pivara donirala je Udruženju “Čep za hendikep” oko 1.050.000 metalnih čepova ukupne težine 2,1 tonu. Od prikupljenog novca Udruženje kupuje ortopedska pomagala za osobe sa invaliditetom, a od 2015. do danas na taj način, prikupljeno je više tona krunskih i plastičnih čepova.

Pivara već godinama svojom kampanjom „Reciklirajte i Vi“ menja svest kako javnosti, tako i zaposlenih o važnosti reciklaže. Osim što svakodnevno razvrstavaju otpad pre odlaganja, zaposleni u pivari aktivno učestvuju i u kampanji „Čep za hendikep“, prikupljajući čepove na različitim muzičkim festivalima, kafićima i prodajnim mestima.

„Zahvaljujući ovakvim akcijama uspeli smo da podignemo svest javnosti o našoj akciji tako da danas čepove prikuplja više od dva miliona građana i preko 620 kompanija u cilju nabavke preko potrebnih ortopedskih pomagala“, rekao je Zoran Martinov predsednik Udruženja „Čep za hendikep“ čiji je svaki radni dan posvećen neumornom sakupljanju čepova širom Srbije i odnošenju reciklerima.

„Kada bi svako domaćinstvo sačuvalo samo po jedan čep svakoga dana, prikupilo bi se oko 1,5 tona čepova dnevno. Ta količina bi bila dovoljna da se svakodnevno nabavi najmanje jedno ortopedsko pomagalo“, kaže Martinov.

Putem kampanje „Reciklirajte i vi“, Apatinska pivara već punu deceniju edukuje javnost o značaju reciklaže kroz interesantne i edukativne aktivnosti. Pivara će i ovog leta obilazeći letnje muzičke festivale širom Srbije podsticati pre svega mlade ljude da vode računa o pravilnom odlaganju ambalažnog otpada i na taj način zaštite životnu sredinu.

Tagovi


PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

 

Apatinska pivara podržala održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju

 

 

Beograd, 29. maj 2017. – Apatinska pivara podržala je održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju u organizaciji Nacionalnog sportskog saveza slepih i slabovidih. Na takmičenju koje se održava od 29. maja do 4. juna u Banji Junaković kod Apatina, nadmetaće oko 150 učesnika iz 11 evropskih zemalja.

 

Nacionalni sportski savez slepih i slabovidih osnovan je na incijativu nekoliko klubova i društava sporta i šaha slepih i slabovidih i Saveza Slepih Srbije. Reprezentacije ovog saveza učestvuju na internacionalnim prvenstvima u šahu, atletici, plivanju, kuglanju i drugim sportovima i osvajači su brojnih medalja.

 

Podrška Nacionalnom sportskom savezu slepih i slabovidih je samo jedna u nizu aktivnosti koje Apatinska pivara i brend Jelen sprovodi u cilju osnaživanja sportista sa invaliditetom.

 

Tokom meseca juna, u okviru saradnje sa Paraolimpijskim komitetom Srbije, a kroz projekat „Šampioni svaki dan“, javnosti će biti predstavljena platforma koja ima za cilj da motiviše i ohrabruje osobe sa invaliditetom kako bi se u što većem broju uključili u sport.

 

U tom cilju biće organizovani inspiracijskih događaji u gradovima širom Srbije kako bi se dodatno aktivirali i predstavnici lokalnih zajednica.

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

 

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

 

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

Pogledajte sve vesti