Predstavljeni prvi suncobran od reciklažnog materijala

��Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“

  

Apatinska pivara, u saradnji sa Fakultetom primenjenih umetnosti, a u okviru edukativnog projekta „Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“ predstavila je prvi suncobran od reciklažnog materijala. Taj jedinstveni suncobran napravljen je od 800 plastičnih boca, visok je četiri metra i težak više od jedne tone. Idejni tvorac „reciklažnog“ suncobrana je profesor Fakulteta primenjenih umetnosti, Marko Lađušić koji zajedno sa svojim studentima, u saradnji sa Apatinskom pivarom, kroz stvaralaštvo u okviru projekta ”Reciklirajte i Vi” spaja umetnost i reciklažu. 

 

„Ovo je naš četvrti zajednički projekat kojim želimo da ukažemo na važnost recikliranja ambalaže i očuvanja životne sredine. Ovoga puta smo želeli da napravimo predmete koji imaju i umetničku i upotrebnu vrednost i pokažemo šta je sve moguće napraviti od reciklažnog materijala“, izjavio je Marko Lađušić, profesor Fakulteta primenjenih umetnosti i autor postavke.

Nakon postavke u Beogradu, suncobran je bio deo Šabačkog letnjeg festivala, nakon koga je trajno postavljen na plaži u Apatinu, kako bi i građani Apatina mogli da ih uživaju u njemu.

 

„U Apatinskoj pivari posebnu pažnju posvećujemo održivosti i zaštiti životne sredine, racionalnijem korišćenju resursa i smanjenju količine otpada. Kompanija Molson Coors i mi kao njena članica, ostvarujemo značajne uštede kroz programe za uštedu vode i energije. Cilj nam je da kroz upravljanje otpadom, reciklažu i ponovnu upotrebu do 2020. godine postanemo kompanija koja neće praviti otpad“ izjavila je Slobodanka Cucić, mendžerka korporativnih poslova Apatinske pivare.

 

Kroz kampanju „Reciklirajte i vi“ koja se realizuje od 2008. godine, Apatinska pivara nastoji da podigne svest javnosti i edukuje građane ukazujući na korist koju svi imamo od reciklaže, ali i da pokaže upotrebnu vrednost ambalaže. Do sada su realizovane akcije poput „Reciklažnog triatlona, “Koša za reciklažu”, akcije prikupljanja limenki na Beer Fest-u i Guči, kao i edukativne radionice na kojima su se građani upoznali sa prednostima reciklaže. Osim toga, realizovane su i izložba umetničkih dela od recikliranih PET boca „Deset za 260“ i izložbu radova od recikliranih limenki studenata Fakulteta primenjenih umetnosti u okviru manifestacije “Aprilski susreti”.

 

 

 

DA LI STE ZNALI DA…

 

  • Prosečna porodica u Srbiji godišnje baci oko 40 kilograma plastične ambalaže
KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti