Apatinska pivara prikupila 750.000 čepova

Sredstva od prodaje prikupljenih čepova donirana Udruženju Čep za hendikep

Apatinska pivara prikupila 750.000 čepova

 

Sredstva od prodaje prikupljenih čepova donirana Udruženju Čep za hendikep

 

Novi Sad, 21. mart 2017 - U okviru aktivne podrške Udruženju Čep za hendikep, Apatinska pivara donirala je 750.000 metalnih zatvarača za pivo prikupljenih kroz angažovanje zaposlenih pivare. Prikupljeni zatvarači uručeni su predsedniku Udruženja Zoranu Martinovu u prostorijama kompanije u Novom Sadu, a celokupni prihod od prodaje sakupljenih čepova koristiće se za nabavku ortopedskih pomagala osobama sa invaliditetom.

 

”Zajedno sa našim partnerima trudimo se da olakšamo svakodnevnicu osobama sa invaliditetom širom Srbije i svaka donacija predstavlja jednu novu pobedu. Zahvalni smo Apatinskoj pivari i svim ostalim partnerima koji nam pružaju podršku”, izjavio je Zoran Martinov, predsednik Udruženja Čep za hendikep.

 

”Apatinska pivara podržava akciju Čep za hendikep od samog početka kroz brojne aktivnosti u kojima učestvuju zaposleni prikupljajući čepove u kancelarijama. Trudimo se da na svim događajima na kojima smo prisutni promovišemo važnost prikupljanja čepova, te animiramo i naše partnere i saradnike da i oni budu društveno odgovorni i da zajedno sa Udruženjem pribavimo neophodan broj ortopedskih pomagala” poručili su iz Apatinske pivare.

 

Sakupljene zatvarače preuzelo je preduzeće “Second” koje se bavi otkupom i prodajom sekundarnih sirovina svih vrsta. 

KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti