APATINSKA PIVARA DONIRALA SEDAM MILIONA DINARA ZA BORBU PROTIV PANDEMIJE

Beograd, april 2020.Apatinska pivara uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje sedam miliona dinara kako bi podržala borbu protiv COVID - 19 i omogućila nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije.

„Ovom donacijom želimo da damo dodatnu podršku zdravstvenom sistemu i svim hrabrim ljudima koji ulažu napore u suzbijanju korona virusa odolevajući ovom velikom globalnom zdravstvenom izazovu“, rekao je Danilo Pušonja, generalni menadžer Apatinske pivare.

Pivara će u narednom periodu kao članica Nacionalne agencije za lokalni razvoj (NALED) opštinama u Srbiji obezbediti i dodatnu podršku kroz donaciju paketa bezalkoholnog piva u vrednosti od 1,2 miliona dinara. Na ovaj način pomoć u robi će stići u opštine širom Srbije.

“Naša celokupna industrija se bazira na spajanju i okupljanju porodica i prijatelja tokom svih važnih životnih trenutaka. Ovoga puta važno je ohrabriti ljude da ostanu kod kuće, povezani i solidarni sa građanima koji su oboleli  od ove teške bolesti”, rekao je Pušonja.

Apatinska pivara je poslovanje u potpunosti prilagodila poštujući sve propisane preventivne mere stavljajući na prvo mesto bezbednost i zdravlje svojih zaposlenih, kao i bezbednost kupaca i potrošača.

Svi zaposleni čiji opis posla to dozvoljava rade od kuće, dok zaposleni u sektorima prodaje i proizvodnih operacija i logistike rade po prilagođenom radnom rasporedu uz minimalnu izloženost direktnim kontaktima i uz poštovanje mera socijalne distance. Kako bi smanjili rizik za sve zaposlene koji spadaju u osetljive kategorije, zaposleni stariji od 60 godina i oni sa postojećim zdravstvenim problemima ostaju u svoji domovima, uz zadržavanje radno pravnog statusa.

Kompanija Molson Coors Brewing Company u čijem sastavu je Apatinska pivara u svim zemljama u kojima posluje na različite načine pruža pomoć zdravstvenim i privrednim sistemima. Pivara „Trebjesa“ iz Nikšića donirala je novac za nabavku neophodne medicinske opreme Kliničkom centru Crne Gore, dok je Molson Coors u Americi pored donacije vode za piće u Denveru, sa milion dolara podržao Udruženje barmena koje čine vlasnici barova čiji biznis je direktno ugrožen zbog zatvaranja lokala.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti