APATINSKA PIVARA PODELILA SADNICE JASENA GRAĐANIMA APATINA

Opština Apatin i kompanija Apatinska pivara podelili su građanima 300 sadnica belog jasena u okviru nacionalne prolećne akcije „Posadi svoj hlad“.

 

„Apatinska pivara je pokrenula brojne aktivnosti u cilju očuvanja naše planete. Mi to ne radimo stihijski, već je to deo naše strategije održivosti i to radimo u kontinuitetu, dugi niz godina. Danas smo u našem Apatinu i zaista nam je drago što je veliki broj građana zainteresovan za akciju Posadi svoj hlad. Mi smo ovom prilikom obezbedili 300 sadnica jasena za Apatin i jedno posebno drvo - crveni kanadski javor. Čast nam što će upravo ambasador Kanade, gospodin Norman posaditi javor koji će širiti svoje grane upravo u našem gradskom parku, plućima našeg grada,“ izjavio je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.

 

„Velika energija koju Apatinska pivara, deo Molson Coors grupe ulaže u zaštitu životne sredine u Srbiji i u Apatinu, puno govori o njihovom odgovornom poslovanju. Podrška koju kompanija pruža lokalnim ekološkim projektima u upravljanju i reciklaži otpada, kao i odgovorno upravljanje otpadom, otpadnim vodama u svom postrojenju izuzetno je cenjeno u lokalnoj zajednici i ponosni smo što Apatinska pivara dobro predstavlja Kanadu,“ izjavio je Giles Norman, ambasador Kanade u Srbiji.

 

Prolećna akcija „Posadi svoj hlad“ samo je jedna od aktivnosti, koju je podržala Apatinska pivara, u mesecu kada se širom sveta obeležava Dan planete Zemlje.  Besplatne sadnice jasena podeljene su građanima Sombora i Apatina, a aktivnosti Apatinske pivare pozdravila je i Dubravka Korać, predsednica Opštine Apatin.

Apatinska pivara zaista brine o zajednici u kojoj posluje i hvala na ovoj odličnoj inicijativi. Mi smo posadili već 4000 sadnica u ovoj godini i veoma nam je drago što se ovim aktivnostima pridružila i Apatinska pivara. Ova kompanija brine o dobrobiti ove opštine i moram da podsetim da je još 2016. godine, Apatinska pivara napravila postrojenje za preradu otpadnih voda vredno  13 miliona evra, koje mnogo znači našoj opštini i našim građanima“, izjavila je Dubravka Korać, predsednica Opštine Apatin.

 

 

Mirjana Dončić Beaton, izvršna direktorka CANSEE, Kanadsko-srpskog poslovnog udruženja, pohvalila je Apatinsku pivaru, kao kompaniju koja “inovativnim projektima poboljšava kvalitet života našeg društva”. “Ponosni smo što smo deo ove inicijative, ponosnih smo na naše članice koje su vrlo aktivne kada je u pitanju društveno odgovorno poslovanje i radujemo se svakoj budućoj saradnju sa sjajnim timom ljudi”, navela je Mirjana Dončić Beaton.

 

Apatinska pivara učestvovala je u akciji „Posadi svoj hlad“ i tokom 2020. godine, kada su zaposleni kompanije posadili 125 sadnica širom Srbije.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti