1.350.000 čepova za nabavku ortopedskih pomagala

Apatinska pivara nastavila je akciju prikupljanja čepova i u proteklom periodu sakupila 1 350 000 krunskih čepova koje tradicionalno donira Udruženju „Čep za hendikep“. Na ovaj način obezbeđena je pomoć za nabavku ortopedskih pomagala osobama sa invaliditetom širom Srbije. Akciji pivare se pridružio i potrošač Mirko Mijić iz Sombora koji je uz pomoć svojih prijatelja sakupio preko 42 000 čepova Jelen piva.

„Ova akcija je odličan način da pokažemo da je recikliranje dobra navika kojom smanjujemo otpad i štitimo životnu sredinu, ali pomažemo i ljudima sa invaliditetom da dođu do neophodnih pomagala koja im olakšavaju život. Pravi promoteri humanosti, ali i reciklaže, su upravo ljudi poput osnivača i predsednika Udruženja „Čep za hendikep“ Zorana Martinova, koji neumorno prikuplja čepove na brojnim lokacijama širom Srbije“ – kažu u Apatinskoj pivari.

Tradicionalna akcija Apatinske pivare je motivisala i potrošača Mirka Mijića iz Sombora da zajedno sa prijateljima sakupi veliki broj čepova i preda ih pivari u Apatinu.

"Čepove sam počeo da sakupljam iz hobija ali onda se to pretvorilo u širu akciju koja je dobila i humanitarni karakter. Drago mi je da mogu dodatno da doprinesem da se obezbede ortopedska pomagala za osobe sa invaliditetom", izjavio je Mijić.

Apatinska pivara se 2015. godine priključila akciji Udruženja „ Čep za hendikep“ i od tada svake godine  prikuplja čepove pozivajući ljude da učine dobro delo pomažući onima kojima je napotrebnije.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti