Apatinska pivara danas

Apatinska pivara je lider na domaćem tržištu u proizvodnji piva.

Apatinska pivara danas

Apatinska pivara je jedan od lidera u proizvodnji piva na domaćem tržištu. Sedište kompanije nalazi se u Apatinu, komercijalni centar u Beogradu, a distributivni centri u Odžacima, Inđiji, Mladenovcu,  Novom Sadu, Čačku i Nišu.

Apatinska pivara je 2012. godine postala članica jedne od najvećih globalnih pivarskih kompanija, Molson Coors Brewing Company, koja pored tržišta Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i dalekog istoka posluje i na tržištima Srbije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Rumunije i Slovačke. Nakon integracije sa kompanijom MilerCoors, kompanija Molson Coors, od 2016. godine, zauzima treće mesto u pivarskoj industriji u svetu.

Godišnji operativni kapacitet Apatinske pivare iznosi četiri miliona hektolitara. Interesantan je podatak da se samo u toku jednog dana u Apatinskoj pivari proizvede 15.000 hektolitara piva, što je u drugoj polovini 19. veka bila ukupna godišnja proizvodnja. Apatinska pivara danas zapošljava više od 750 ljudi, a prijatelj je i pokrovitelj mnogobrojnih kulturnih, muzičkih i sportskih dešavanja, na nacionalnom i regionalnom nivou.

Brendovi Apatinske pivare su Jelen pivo, Jelen Fresh, Jelen Cool, Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno, Apatinsko pivo, Lowenbrau, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Corona, Hoegaarden i Leffe.

 

Nagrade

Ponosni smo laureati prestižnih priznanja „Najbolje iz Srbije", „Najbolje iz Vojvodine”, kao i nagrade „Brend Decenije" i priznanja „Moj izbor”. Na beogradskom Beer Festu, Jelen Pivo je osam puta proglašeno za „Najbolje pivo Beer Festa”. Petnaest godina zaredom Jelen je nosilac nagrade međunarodne selekcije kvaliteta „Monde Selection”.

Apatinska pivara je kao odgovoran poslodavac, 2010. i 2012, na osnovu mišljenja zaposlenih, ponela titulu sveukupno Najboljeg poslodavca u Srbiji i proglašena poslodavcem koji nudi najbolje razvojne mogućnosti, neguje najbolje međuljudske odnose i ima najbolje radne uslove.

Pored nagrada za kvalitet proizvoda, naše kampanje su svojom kreativnošću i originalnošću proteklih godine osvajale brojna priznanja.

Na dodeli godišnjih nagrada koje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodeljuje autorima najboljih kreativnih radova, u 2016. godini osvojili smo nagrade u kategoriji Promotivna integrisana kampanja: alkoholna pića za Jelen Srbizume, nagradu za BTL aktivnosti na vanstandardnim mestima za Jelen Nefiltrirano – Trojanac i Zlatno priznanje za Brend event za Jelen Nefiltrirano – Trojanac.

Naš projekat „Šampioni svaki dan“ dobio je UEPS priznanje u kategoriji „Brend PR“,  kao i nagradu za najbolju kampanju u kategoriji PR na Festivalu Kaktus 2016, a na Weekend Media Festivalu u Rovinju na Balcannes reviji, Jelen sa jednim rogom uvršten je u 25 najboljih radova u regionu za 2016. godinu.

 

I u 2017, projekat „Šampioni svaki dan“, koji je postao simbol dugoročne saradnje Apatinske pivare i Paraolimpijskog komiteta Srbije, nastavio je da niže uspehe na festivalima. Na najvećem domaćem festivalu integrisanih komunikacija „Kaktus 2017“, projekat je osvojio dva priznanja - za najbolji pojedinačni rad u kategoriji Media i za najbolju Neprofitnu integrisanu kampanju.

Na osnovu istog projekta, Apatinska pivara je izabrana u šest najboljih kompanija u kategoriji Društveno odgovornog poslovanja u okviru Privredne komore Srbije.

Na dodeli priznanja UEPS 2017, „Šampioni svaki dan“ su dobili Zlatno priznanje u kategoriji Društveno odgovorni i humanitarni projekat.