Ljubav prema pivu

Stvaramo izvanredne brendove, volimo ono što radimo i naš posao nikada ne shvatamo olako.

Kao pivara sa viševekovnom tradicijom, Apatinska pivara je lider na domaćem tržištu i poznata je po kvalitetu svojih brendova. Među brendovima Apatinske pivare su Jelen Pivo, Jelen Fresh Limun, Jelen Fresh Grejpfrut, Jelen Cool, potom  Apatinsko Pivo, Nikšićko pivo, Nikšićko Tamno, Staropramen, Lowenbrau, Beck's i Stella Artois.

Poslovanje izgrađeno na korporativnoj odgovornosti

Brinemo o našoj zajednici i o mestima na kojima pravimo i prodajemo naša piva, baš kao i vi. Verujemo da korporativna etika, integritet, poštovanje i odgovornost moraju biti sastavni deo svega što radimo, gde god to radili. U suprotnom, to nije vredno truda. To je način na koji mi poslujemo i to se neće promeniti.

Posvećenost inovacijama

Naše korporativne vrednosti zahtevaju da tragamo za načinima da pomerimo granice očekivanog i našim ljubiteljima piva ponudimo nešto novo i uzbudljivo.

Prvi u Srbiji smo u svoj proizvodni asortiman uvrstili češko pivo, Staropramen i Jelen Cool, prvo domaće bezalkoholno pivo. 2011. smo prvi na domaćem tržištu plasirali piva sa ukusima, najpre Jelen Fresh Limun, a potom Jelen Fresh Grejprfut.  Planiramo da nastavimo sa inovacijama i sa plasiranjem novih brendova i pakovanja. Nikada ne prestajemo da učimo od ljudi koji piju naša piva i to je ono što pokreće naše inovacije.

Pivo je naša strast, naše nasleđe, naša budućnost i naša korporativna kultura

Već 260 godina pravimo pivo, uvodimo inovacije i oduševljavamo ljubitelje piva širom sveta. To je ono što nas pokreće na početku svakog dana. 

Na kraju, svi smo jedinstveni kada je u pitanju naš krajnji cilj – stvaranje asortimana izvanrednih brendova.

Skorašnje vesti i priče

Neka šuma bude s tobom

Zaposleni Apatinske pridružili su se dugogodišnjoj inicijativi pošumljavanja na Adi Huji, u Dunavskom parku, u okviru Supernatural festivala. U akciji pod nazivom „Neka šuma bude s tobom“ posađeno je 30 sadnica platana, vrbe i jasena, kao i 300 hrastova lužnjaka. Supernatural je okupio prijatelje, ljubitelje prirode i Ade Huje, kao i sve one koji su želeli da doprinesu akciji pošumljavanja uz paprikaš i dobru muziku. Na ovaj način simbolično obeležena prva etapa revitalizacije špica Ade Huje. 

Kad pijem ne vozim – pozovem fantastične vozače!

Ove godine na letnjim dešavanjima, poput Beer fest-a  ali i tokom brojnih manifestacija i festivala koja nas očekuju širom Srbije, potrebno je da svako pronađe odgovarajući način da se na bezbedan i siguran vrati kući nakon dobre zabave. Kroz kampanju “Kada pijem ne vozim” Apatinska pivara apeluje i poziva sve posetioce da pronađu svoje „fantastične vozače“ iz dobrog provoda. 

„Recikliraj, uživaj i Drinu od otpada sačuvaj”

Ovogodišnji Drinski spust obeležila je i akcija Apatinske pivare u saradnji sa kompanijom Sekopak i JKP “12 septembar” - Bajina Bašta koji su udruženim snagama motivisali posetioce da pravilno odlože svoj otpad, očistili prostor oko starta samog spusta, a potom otpremili otpad na reciklažu.

Pogledajte sve vesti