Vesti - tagovane Responsibility Case Study

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

avgust 14, 2017

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Apatinska pivara donirala najsavremenije alkometre Upravi saobraćajne policije

jul 5, 2017

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ – decenija edukacije o rizicima i posledicama vožnje pod dejstvom alkohola

 

Apatinska pivara donirala najsavremenije alkometre Upravi saobraćajne policije   

 

 

Beograd, 17. avgust 2017. - Apatinska pivara i Uprava saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije obeležili su desetogodišnjicu kampanje „Kad pijem, ne vozim“ koja već punu deceniju edukuje javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola. Tim povodom, Apatinska pivara je Upravi saobraćajne policije donirala novih deset alkometara najnovije generacije kako bi pomogla još efikasnijoj kontroli saobraćaja.

 

Ovom prilikom pripadnici saobraćajne policije su u Bulevaru Milutina Milankovića izvršili pojačanu kontrolu alkoholisanosti vozača novim alkometrima.

 

U prethodne dve godine, prema statističkim podacima, na našim putevima svaki peti život nažalost je izgubljen zbog upravlјanja vozilom pod dejstvom alkohola, a slična iskustva imaju i druge evropske države. Zbog toga saobraćajna policija svakodnevno vrši kontrolu alkoholisanosti vozača, isklјučuje iz saobraćaja one koji upravlјaju pod dejstvom alkohola i zadržava do istrežnjenja vozače koji su u stanju teške, veoma teške ili potpune alkoholisanosti ili koji odbiju da se podvrgnu alkotestu. Prosečno se godišnje iz saobraćaja isklјuči oko 50.000 vozača, od kojih se na trežnjenju zadrži oko 10.000. Ovu priliku koristim da se zahvalim Apatinskoj pivari na donaciji alkometara koji nam pomažu da još efikasnije kontrolišemo vozače i da ih isključimo iz saobraćaja ukoliko voze pod dejstvom alkohola i time doprinesemo većoj bezbednosti saobraćaja“, izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

 

Podaci pokazuju i da se iz godine u godinu smanjuje broj vozača koji voze pod uticajem alkohola.  

 

„Tokom proteklih deset godina obišli smo veliki broj gradova širom Srbije, posetili mnogo festivala, održali veliki broj predavanja, kreirali različite edukativne sadržaje, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola. Naš savet, posebno mladima je uvek bio – ukoliko si popio, pozovi taksi, dozovi prijatelja, sačekaj autobus ili prošetaj. Verujem da smo takvom vrstom prevencije već sačuvali mnogo života i to ćemo i u budućnosti nastaviti da radimo“, rekao je Vladimir Novaković, generalni direktor Apatinske pivare.

 

Posetioci različitih manifestacija širom Srbije imaće priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti putem zanimljivih aktivacija koje pivara realizuje u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“ i na taj način dodatno apeluje na oprez tokom vožnje i konzumiranja alkohola.

Predstavljeni prvi suncobran od reciklažnog materijala

jul 5, 2017

„Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“

 

PREDSTAVLJENI PRVI SUNCOBRAN OD RECIKLAŽNOG MATERIJALA

 

Apatinska pivara, u saradnji sa Fakultetom primenjenih umetnosti, a u okviru edukativnog projekta „Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“ predstavila je prvi suncobran od reciklažnog materijala. Taj jedinstveni suncobran napravljen je od 800 plastičnih boca, visok je četiri metra i težak više od jedne tone. Idejni tvorac „reciklažnog“ suncobrana je profesor Fakulteta primenjenih umetnosti, Marko Lađušić koji zajedno sa svojim studentima, u saradnji sa Apatinskom pivarom, kroz stvaralaštvo u okviru projekta ”Reciklirajte i Vi” spaja umetnost i reciklažu. 

 

„Ovo je naš četvrti zajednički projekat kojim želimo da ukažemo na važnost recikliranja ambalaže i očuvanja životne sredine. Ovoga puta smo želeli da napravimo predmete koji imaju i umetničku i upotrebnu vrednost i pokažemo šta je sve moguće napraviti od reciklažnog materijala“, izjavio je Marko Lađušić, profesor Fakulteta primenjenih umetnosti i autor postavke.

 

Nakon postavke u Beogradu, suncobran je bio deo Šabačkog letnjeg festivala, nakon koga je trajno postavljen na plaži u Apatinu, kako bi i građani Apatina mogli da ih uživaju u njemu.

 

„U Apatinskoj pivari posebnu pažnju posvećujemo održivosti i zaštiti životne sredine, racionalnijem korišćenju resursa i smanjenju količine otpada. Kompanija Molson Coors i mi kao njena članica, ostvarujemo značajne uštede kroz programe za uštedu vode i energije. Cilj nam je da kroz upravljanje otpadom, reciklažu i ponovnu upotrebu do 2020. godine postanemo kompanija koja neće praviti otpad“ izjavila je Slobodanka Cucić, mendžerka korporativnih poslova Apatinske pivare.

 

Kroz kampanju „Reciklirajte i vi“ koja se realizuje od 2008. godine, Apatinska pivara nastoji da podigne svest javnosti i edukuje građane ukazujući na korist koju svi imamo od reciklaže, ali i da pokaže upotrebnu vrednost ambalaže. Do sada su realizovane akcije poput „Reciklažnog triatlona, “Koša za reciklažu”, akcije prikupljanja limenki na Beer Fest-u i Guči, kao i edukativne radionice na kojima su se građani upoznali sa prednostima reciklaže. Osim toga, realizovane su i izložba umetničkih dela od recikliranih PET boca „Deset za 260“ i izložbu radova od recikliranih limenki studenata Fakulteta primenjenih umetnosti u okviru manifestacije “Aprilski susreti”.

 

 

 

DA LI STE ZNALI DA… prosečna porodica u Srbiji godišnje baci oko 40 kilograma plastične ambalaže

 

 

INTERVJU: INSPIRACIJE UVEK IMAMO NA PRETEK

jul 5, 2017

Apatinska pivara je osnovana 1756, kao "Carska pivara", a kvalitet se i danas kontroliše sa istom pažnjom i posvećenošću, u Pivari koja ima godišnji operativni kapacitet od četiri miliona hektolitara piva. „Samo bezbedni proizvodi mogu biti plasirani na tržište i naći put do potrošača a ’Apatinska pivara’ to potvrđuje, sada već možemo reći, vekovima. Svi zaposleni imaju ulogu u očuvanju kvaliteta i bezbednosti proizvoda koje plasiramo na tržište. Sistem kontrole kvaliteta se nadograđuje svake godine u skladu sa zahtevima tržišta, informacijama koje dobijamo od naših kupaca i potrošača i razvojem novih tehnologija. ’Apatinska pivara’ posluje u skladu sa HACCP sistemom i među prvima je u Srbiji prepoznala značaj tog sistema u očuvanju kvaliteta i bezbednosti svih procesa u pivari, obezbeđivanju dodatne edukacije zaposlenih, intenzivnoj saradnji sa dobavljačima, kupcima i potrošačima, a sve u cilju plasiranja kvalitetnih i bezbednih proizvoda na tržištu Srbije i ostala tržišta“, kaže Tanja Popović, Menadžer kontrole kvaliteta i bezbednosti hrane u „Apatinskoj pivari“.

Kako izgleda proces sledljivosti u pivari; od sastojaka do finalnog proizvoda u flaši ili limenci?

 — Sledljivost za nas počinje već kod sirovina, ambalaže, pomoćnih materijala i usluga, jer sve što koristimo kupujemo samo od odobrenih dobavljača, koji su uspešno prošli proces selekcije koji podrazumeva da je roba ili usluga koju dobijamo potpuno u skladu sa svim našim specifikacijama i standardima kvaliteta. Izuzetno smo ponosni na taj sistem rada sa dobavljačima, jer oni unapred znaju koji su naši zahtevi i standardi, spremno ispunjavaju svoje obaveze, tako da u svakom momentu imamo i taj dodatni korak vezano za sledljivost.

Sledljivost je tema o kojoj svakodnevno vodimo računa – od operatera logistike koji kontroliše prijem sirovina, ambalaže, etiketa, preko kuvara u varionici, do operatera na fermentorima i filtraciji koji kontrolišu i prate procese u tom segmentu. Tokom pakovanja piva, naši zaposleni kontrolišu i unose u baze podataka jasno definisane parametre, dok se kolege u logistici bave skladištenjem i otpremom na način koji obezbeđuje da se jasno prati put proizvoda. Naravno, kroz sve navedene faze imamo dodatne kontrole samog proizvoda koje sprovode naši operateri kontrole kvaliteta u glavnoj laboratoriji, kao i u tri pomoćne laboratorije u fabrici za pripremu vode i pogonima proizvodnje i pakovanja.

Da bismo bili sigurni da nam je sistem sledljivosti operativan, sprovodimo redovne simulacije i provere, a podležemo i redovnim godišnjim kontrolama Poljoprivredne, Sanitarne i Veterinarske inspekcije. Ponosni smo na činjenicu da upravo od njih dobijamo izuzetno pozitivne komentare na postojeći sistem kontrole kvaliteta i bezbednosti hrane koji imamo u Pivari.

Koliko je zahtevno (i inspirativno) praviti toliko različitih piva, ne samo u smislu brendova već i bezalkoholnih, sa ukusima...?

— Naša industrija je izuzetno dinamična, pa inspiracije nikad ne nedostaje – zahtevi tržišta se menjaju, a naš marketing je uvek spreman za inovacije. Sa druge strane, promena uvek prija, jer kada počnete da radite na novom proizvodu i da uspostavljate kontrole uvek naučite nešto novo.

Razvoj novih proizvoda omogućava upoznavanje novih ljudi, saradnju sa dobavljačima sirovina koje nisu ranije bile prisutne u pivarstvu, mogućnost da istražujete i rešavate nedoumice deleći iskustva sa kolegama iz drugih pivara, saradnju sa institutima i drugim ustanovama koje se bave istraživanjima. „Jelen pivo“ je brend po kome nas potrošači prepoznaju, ali smo uvek spremni da uradimo nešto novo i drugačije, kako bismo ispunili želje naših potrošača i ponudili im što više različitih vrsta piva. ●

Tekst: NEVENA AZINOVIĆ

Intervju: TANJA POPOVIĆ, Menadžer kontrole kvaliteta i bezbednosti hrane, Apatinska pivara 

U Srbiji otvorena prva brana za odbranu od ambalažnog otpada

april 11, 2017
Kompanija Sekopak, lider u oblasti upravljanja reciklažnim ambalažnim otpadom, otvorila je danas prvu branu u Srbiji za odbranu od ambalažnog otpada u mestu Batnjik na reci Raška. Svečanom otvaranju brane prisustvovali su Branislav Nedimović, ministar poljoprivrede i zaštite životne sredine u Vladi Republike Srbije, Kajl Rendolf Skat, ambasador SAD, Filip Pinington, ambasador Kanade, Ignjat Rakitić, predsednik Opštine Raška kao i predstavnici Sekopaka i Apatinske pivare.

Apatinska pivara prikupila 750.000 cepova

mart 21, 2017

Apatinska pivara prikupila 750.000 čepova

 

Sredstva od prodaje prikupljenih čepova donirana Udruženju Čep za hendikep

 

Novi Sad, 21. mart 2017 - U okviru aktivne podrške Udruženju Čep za hendikep, Apatinska pivara donirala je 750.000 metalnih zatvarača za pivo prikupljenih kroz angažovanje zaposlenih pivare. Prikupljeni zatvarači uručeni su predsedniku Udruženja Zoranu Martinovu u prostorijama kompanije u Novom Sadu, a celokupni prihod od prodaje sakupljenih čepova koristiće se za nabavku ortopedskih pomagala osobama sa invaliditetom.

 

”Zajedno sa našim partnerima trudimo se da olakšamo svakodnevnicu osobama sa invaliditetom širom Srbije i svaka donacija predstavlja jednu novu pobedu. Zahvalni smo Apatinskoj pivari i svim ostalim partnerima koji nam pružaju podršku”, izjavio je Zoran Martinov, predsednik Udruženja Čep za hendikep.

 

”Apatinska pivara podržava akciju Čep za hendikep od samog početka kroz brojne aktivnosti u kojima učestvuju zaposleni prikupljajući čepove u kancelarijama. Trudimo se da na svim događajima na kojima smo prisutni promovišemo važnost prikupljanja čepova, te animiramo i naše partnere i saradnike da i oni budu društveno odgovorni i da zajedno sa Udruženjem pribavimo neophodan broj ortopedskih pomagala” poručili su iz Apatinske pivare.

 

Sakupljene zatvarače preuzelo je preduzeće “Second” koje se bavi otkupom i prodajom sekundarnih sirovina svih vrsta. 

Media Contacts:

Corporate

Colin Wheeler
+1-303-927-2443
Email

Canada

Corporate PR
+1-416-679-1786
Email

Francophones

François Lefebvre
+1-514-529-8583
Email

United Kingdom

Media Hotline
+44 207 025 6680
Email

MillerCoors

Media Hotline
+1 866-672-2682
Email

Investors

Dave Dunnewald
+1 303-927-2424
Email